dot. Halowego Turnieju Piłki Nożnej o Puchar Ogniska TKKF "Chemik"
Do gry w halowym turnieju piłki nożnej zgłosiło się 6 drużyn. W dniu 10.01.17 w wyniku losowania zgłoszone ekipy, podzielono na dwie grupy. Do rozstawionych dwóch (I i II miejsce w roku 2016) dolosowano pozostałe ekipy. Po rozegranych meczach w grupach, zostaną rozegrane mecze finałowe: 1A-1B, 2A-2B.
Grupa A
- REMZAP
- SALETRA
- KAPROLAKTAM
Grupa B
- MELAMINA
- AMONIAK
- PROZAP
19.01.17 czwartek
- g.18.00 REM - SAL
- g.18.25 MEL - AMO
- g.18.50 REM - KAP
- g.19.15 MEL - PRO
- g.19.40 SAL - KAP
- g.20.05 AMO - PRO
26.01.17 czwartek
- g.18.00 FINAŁ 3 - 4
- g.18.25 FINAŁ 1 - 2
- g.18.50 FINAŁ 5 - 6
Wypisy z przepisów gry(dostosowane na potrzeby tego Turnieju):
- drużyny występują na boisku w 5-cio osobowych składach,
- dopuszcza się do gry drużynę złożoną z minimum 4 zawodników, jednak w przypadku wykluczenia z gry zawodnika, mecz zostaje przerwany i przyznany walkower drużynie przeciwnej,
- czas trwania meczu wynosi 2 x 10 min. plus 2 min. Przerwy,
- ilość zmian dowolna. Zmiany systemem "hokejowym" wykonuje się wyłącznie w strefie zmian na własnej połowie,
- zawodnik może być ukarany żółtą i czerwoną kartką. Ukarany kartką czerwoną opuszcza plac gry(dotyczy danego meczu), a w jego miejsce może wejść zawodnik rezerwowy po upływie 1 min. lub gdy drużyna osłabiona straci gola,
- rzut wolny pośredni dyktowany jest za złapanie piłki przez bramkarza po zagraniu przez zawodnika swojej drużyny, po wznowieniu gry przez bramkarza, jeżeli dotknie jej drugi raz
- rzut z autu traktowany jest jak rzut wolny pośredni,
- rzut karny wykonuje się z odległości 6 metrów przy którym bramkarz musi stać na linii bramkowej,
- w każdej połowie meczu czwarty i następny rzut wolny bezpośredni powoduje wykonanie tzw. przedłużonego rzutu karnego z odległości 9 m(bez dobitki) przy którym bramkarz może stać maksymalnie 3m od linii bramkowej,
- wykonanie wślizgów karane jest rzutem wolnym bezpośrednim,
- przy wykonywaniu rzutów wolnych, rzutów rożnych oraz rzutów z autu, zawodnik drużyny przeciwnej może znajdować się najbliżej w odległości 3 m od piłki,
- zawodnik na wznowienie gry ma 4s, po tym czasie sędzia może nakazać wznowienie gry przez drużynę przeciwną.