dot. Halowego Turnieju Piłki Nożnej o Puchar Ogniska TKKF "Chemik"
Do gry w halowym turnieju piłki nożnej zgłosiło się 7 drużyn. W dniu 08.02.16 w wyniku losowania zgłoszone ekipy, podzielono na dwie grupy. Do rozstawionych dwóch (I i II miejsce w roku 2015) dolosowano pozostałe ekipy. Po rozegranych meczach w grupach, zostaną rozegrane mecze finałowe: 1A-1B, 2A-2B.
Grupa A
- REMZAP
- KAPROLAKTAM
- SALETRA
Grupa B
- AMONIAK
- MELAMINA
- PROZAP
- KOLZAP
18.02.16 czwartek
- 18:00 AMO - KOL
- 18:25 REM - KAP
- 18:50 KOL - PRO
- 19:15 AMO - MEL
- 19:40 RAM - SAL
- 20:05 MEL - PRO
25.02.16 czwartek
- 18:00 PRO - AMO
- 18:25 KAP - SAL
- 18:50 MEL - KOL
- 19:15 FINAŁ
- 19:40 FINAŁ
Wypisy z przepisów gry (dostosowane na potrzeby tego Turnieju):
- drużyny występują na boisku w 5-cio osobowych składach,
- dopuszcza się do gry drużynę złożoną z minimum 4 zawodników, jednak w przypadku wykluczenia z gry zawodnika, mecz zostaje przerwany i przyznany walkower drużynie przeciwnej,
- czas trwania meczu wynosi 2 x 10 min. plus 2 min. Przerwy,
- ilość zmian dowolna. Zmiany systemem "hokejowym" wykonuje się wyłącznie w strefie zmian na własnej połowie,
- zawodnik może być ukarany żółtą i czerwoną kartką. Ukarany kartką czerwoną opuszcza plac gry(dotyczy danego meczu), a w jego miejsce może wejść zawodnik rezerwowy po upływie 1 min. lub gdy drużyna osłabiona straci gola,
- rzut wolny pośredni dyktowany jest za złapanie piłki przez bramkarza po zagraniu przez zawodnika swojej drużyny, po wznowieniu gry przez bramkarza, jeżeli dotknie jej drugi raz
- rzut z autu traktowany jest jak rzut wolny pośredni,
- rzut karny wykonuje się z odległości 6 metrów przy którym bramkarz musi stać na lini bramkowej,
- w każdej połowie meczu czwarty i następny rzut wolny bezpośredni powoduje wykonanie tzw. przedłużonego rzutu karnego z odległości 9 m(bez dobitki) przy którym bramkarz może stać maksymalnie 3m od linii bramkowej,
- wykonanie wślizgów karane jest rzutem wolnym bezpośrednim,
- przy wykonywaniu rzutów wolnych, rzutów rożnych oraz rzutów z autu, zawodnik drużyny przeciwnej może znajdować się najbliżej w odległości 3 m od piłki,
- zawodnik na wznowienie gry ma 4s, po tym czasie sędzia może nakazać wznowienie gry przez drużynę przeciwną.