Regulamin Turnieju Piłki Nożnej

wliczanego wyłącznie do punktacji drużynowej XXXIII Spartakiady Pracowników Zakładów Azotowych "Puławy" SA.

 

  1. Organizator - Ognisko TKKF "Chemik"
  2. Zgłoszenia - Zgłoszenia na piśmie z podanym imiennym składem należy składać w Ognisku TKKF "Chemik" tel. 565 37-83 do dnia 28 02 2011 r.
  3. Czas i miejsce - Terminarz gier przedstawiony zostanie po spotkaniu kapitanów drużyn, które odbędzie się w Ognisku TKKF "Chemik" w dniu 01 03 11 r. o godz. 13.50. (losowanie)
    Mecze odbywać się będą na boisku „Orlik” przy I LO im. ks. A.J. Czartoryskiego w Puławach
    (przewidywany termin rozgrywek: kwiecień, maj)
  4. Uczestnictwo - W turnieju mają prawo startu zespoły reprezentujące jednostki organizacyjne Z.A. ”Puławy” S.A. oraz pracownicy Spółek ZAP wyodrębnionych z Zakładów (wyłącznie pracownicy i emeryci).
    Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 Regulaminu Spartakiady na rok 2011 ,ustala się wpisowe do konkurencji piłka nożna dla Spółek w wysokości 100 zł od drużyny. Listy zgłoszeń drużyn oraz wpłaty od Spółek (gotówką lub przelewem na konto Ogniska) przyjmowane będą w biurze Ogniska (tel.565 37-83)
    Nr konta 78 1020 3219 0000 9902 0039 7356.
  5. Sposób przeprowadzenia - W zależności od ilości zgłoszonych drużyn ustalony zostanie system rozgrywania turnieju. Mecze rozgrywane będą w/g przepisów PZPN (dostosowane do potrzeb Spartakiady) Czas trwania meczu: 2 x 20 minut plus 5 minut przerwy. W trakcie spotkania zmiany będą dokonywane w systemem hokejowym(tak jak w rozgrywkach halowych). Grać będziemy bez „spalonych”. Zawodnik może być ukarany żółtą i czerwoną kartką . Ukarany kartką czerwoną opuszcza plac gry (dotyczy danego meczu). Drużyny występują w składzie 7 osobowym (w tym bramkarz). Drużyna składająca się z mniej niż 6 zawodników nie będzie dopuszczona do meczu. Obowiązuje obuwie: korkotrampki lub trampki. W spotkaniach finałowych w razie remisu (jeżeli eliminacje rozgrywane będą w dwóch grupach), zarządzona zostanie dogrywka 2 x 7 minut. Gdy i ta nie rozstrzygnie wykonywane będą rzuty karne.
  6. Punktacja - O kolejności miejsc w grupach decyduje: ilość punktów, różnica bramek. W przypadku jednakowej ilości punktów oraz różnicy bramek o miejscu decyduje wynik meczu bezpośredniego. Jeżeli w tym meczu był remis, to decyduje większa ilość zdobytych goli.
    • W meczach eliminacyjnych (grupowych) drużyna musi rozegrać co najmniej dwa mecze, żeby była zakwalifikowana do finałów ("A", "B", "C" lub "D"). W przypadku rozegrania tylko jednego meczu eliminacyjnego, drużyna zostanie zdyskwalifikowana (nie sklasyfikowana), a wynik rozegranego meczu zostanie anulowany.
    • W meczach finałowych (Finały: "A", "B", "C" i "D") drużyna musi rozegrać co najmniej jeden mecz bez walkoweru, aby była sklasyfikowana w tym finale. Jeżeli nie stawi się na żaden mecz finałowy, zostanie sklasyfikowana na ostatnich miejscach w turnieju (bez względu na to, do którego finału zakwalifikowała się po meczach eliminacyjnych).
  7. Sędziowanie - Sędziów do meczy wyznacza organizator.
  8. Nagrody - Za zajęcie miejsc od I do III - drużyny otrzymają puchary oraz dyplomy.
  9. Postanowienia końcowe - Ewentualne odwołania powinny spływać do organizatora w terminie do 7 dni od daty komunikatu końcowego turnieju. Po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione w trakcie meczy w szatniach i na obiekcie.
    Interpretacja niniejszego Regulaminu przysługuje wyłącznie organizatorowi.

Nadchodzące Wydarzenia

Ostatnie wyniki

Rzuty lotkami
KOBIETY:
1 miejsce - KRZEŚNIAK DARIA
2 miejsce - WRĄBEL ZOFIA
3 miejsce - ŚWITALSKA IZABELLA I WYSOCKA MONIKA
MĘŻCZYŹNI:
1 miejsce - PIĘTA MACIEJ
2 miejsce - MICHALIK MARIUSZ I SIKORA RADOSŁAW
DRUŻYNOWO:
1 miejsce - AMONIAK
2 miejsce - ADMINISTRACJA
3 miejsce - SALETRA

Sposorzy

 

Historyczna Strona