Regulamin XXXIV Spartakiady Pracowników

Zakładów Azotowych "Puławy" SA w Puławach na rok 2012

  1. Cel Spartakiady
    • podnoszenie sprawności fizycznej i zdrowotnej załogi Z.A. "Puławy" S.A. oraz pracowników podmiotów gospodarczych wyodrębnionych z Zakładów,
    • upowszechnianie oraz popularyzowanie sportu masowego i rekreacji,
    • prowadzenie współzawodnictwa sportowego pomiędzy jednostkami organizacyjnymi uczestniczącymi w Spartakiadzie, wyłonienie najbardziej usportowionej jednostki organizacyjnej i najsprawniejszych pracowników,
    • integracja środowiska pracowniczego Zakładów Azotowych "Puławy" S.A
  2. Organizatorzy
    • Organizatorem XXXIII Spartakiady są Zakłady Azotowe "Puławy" S.A. oraz Ognisko TKKF "Chemik".
  3. Termin i miejsce
    1. Poszczególne konkurencje rekreacyjno-sportowe Spartakiady rozgrywane będą w okresie od stycznia do grudnia 2012 r. (z wyłączeniem lipca i sierpnia) na obiektach sportowych zabezpieczonych przez Zakłady Azotowe "Puławy" S.A. i Ognisko TKKF "Chemik".
    2. Szczegółowe dane organizacyjne, dotyczące poszczególnych konkurencji spartakiadowych, określone będą w regulaminach technicznych tych konkurencji, dostarczanych zainteresowanym z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym.
  4. Dyscypliny
    1. Wliczane wyłącznie do końcowej punktacji drużynowej
      1. piłka nożna
      2. dwa ognie
      3. unihokej
      4. koszykówka
      5. siatkówka
    2. Wliczane do końcowej punktacji indywidualnej i drużynowej
      1. pływanie
      2. brydż sportowy
      3. wielobój zręcznościowy
      4. kometka
      5. tenis stołowy
      6. warcaby
      7. ringo
      8. szachy
      9. rzutki do tarczy
      10. boule
      11. zawody rowerowe
      12. siatkówka plażowa
      13. wielobój lekkoatletyczny
  5. Uczestnictwo
    1. W Spartakiadzie mogą uczestniczyć pracownicy (emeryci, renciści) Zakładów Azotowych "Puławy" S.A., stażyści finansowani przez Powiatowy Urząd Pracy oraz pracownicy (emeryci, renciści) podmiotów gospodarczych wymienionych w Rozdziale I (po opłaceniu wpisowego). Zasady opłacania wpisowego podane zostaną w regulaminach technicznych poszczególnych konkurencji.
    2. Uczestnicy reprezentują ww. podmiot gospodarczy bądź jednostkę organizacyjną, której są pracownikami lub emerytami (rencistami) w/g podziału organizacyjnego do współzawodnictwa sportowego na 2012 r. stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu
    3. W dyscyplinach: pływanie i wielobój lekkoatletyczny, ustala się podział na następujące kategorie wiekowe:
      • mężczyźni: do 30 lat, 31 - 40 lat, 41 - 50 lat, 51 lat i więcej
      • kobiety: do 35 lat, 36 - 45 lat, 46 lat i więcej
  6. Zgłoszenia
    • Zgłoszenia przyjmowane będą w terminach określonych w regulaminach technicznych poszczególnych dyscyplin.
  7. Punktacja
    1. Punktacja drużynowa przedstawia się następująco :
      • za I miejsce- 15 pkt.
      • za II miejsce- 14 pkt.
      • za III miejsce- 13 pkt. , itd.
    2. Przy obliczaniu drużynowej punktacji ogólnej Spartakiady, nie będzie się brało pod uwagę jednej konkurencji, w której dana drużyna uzyskała najmniej punktów
    3. W konkurencjach indywidualnych punktacja przedstawia się następująco:
      • za I miejsce- 100 pkt
      • za II miejsce- 99 pkt
      • za III miejsce- 98 pkt. itd.,
    4. Przy obliczaniu indywidualnej punktacji ogólnej Spartakiady, nie będzie się brało pod uwagę dwóch konkurencji, w których dany zawodnik uzyskał najmniej punktów.
    5. O zwycięstwie jednostki organizacyjnej w Spartakiadzie decyduje suma uzyskanych punktów w poszczególnych dyscyplinach sportowych.
  8. Nagrody
    1. Za zajęcie przez jednostki organizacyjne Z.A. "Puławy" S.A. trzech kolejno najlepszych miejsc w końcowej klasyfikacji drużynowej spartakiady, przyznaje się następujące nagrody:
      • I miejsce - 8.000 zł
      • II miejsce - 6.000 zł
      • III miejsce - 4.000 zł
      • IV miejsce - 2.500 zł
      • V miejsce - 2.000 zł
      • VI miejsce - 1.500 zł
    2. Powyższe nagrody mogą być przeznaczone na zorganizowanie grupowej imprezy rekreacyjnej, zakup sprzętu sportowego, wynajem obiektów sportowych. Sposób pobrania i rozliczenia powyższych środków przez drużynę, której przysługuje nagroda, określa Regulamin wykorzystania funduszu nagród pieniężnych.
    3. Kwotę 14.000 zł przeznacza się na zorganizowanie grupowej imprezy rekreacyjnej dla pracowników, którzy zajęli czołowe miejsca w klasyfikacji indywidualnej Spartakiady. Sposób wykorzystania powyższych środków określa odrębny Regulamin.
    4. Pozostałe nagrody przydzielane są w sposób następujący:
      • za zajęcie miejsc od I do III w ogólnej punktacji drużynowej Spartakiady, przyznane zostaną puchary i dyplomy,
      • dla 15 najlepszych mężczyzn i 10 kobiet w ogólnej indywidualnej klasyfikacji Spartakiady przyznane zostaną nagrody rzeczowe, ponadto za zajęcie miejsc od I do III w ww. klasyfikacjach przyznane zostaną pamiątkowe puchary (statuetki),
      • za zajęcie miejsc od I do III w grach zespołowych tj. siatkówka, piłka nożna, dwa ognie, unihokej, mini-koszykówka, przyznane zostaną puchary,
      • w dyscyplinach indywidualnych za zajęcie zajęcie miejsc od I do III zostaną przyznane nagrody rzeczowe.
  9. Postanowienia końcowe
    1. Zgłaszający ma obowiązek, w razie potrzeby, potwierdzenia zgłoszeń uczestnictwa przez lekarza ze stwierdzeniem zdolności do udziału w zawodach
    2. Odwołania dotyczące wyników poszczególnych konkurencji powinny spływać do organizatora w terminie określonym w regulaminie technicznym danej konkurencji. Po upływie tego terminu odwołania nie będą rozpatrywane.
    3. Uwagi (protesty) dotyczące startu nieuprawnionych zawodników lub innych spraw związanych z przebiegiem zawodów winny być zgłaszane do organizatorów (sędziów) w trakcie trwania zawodów. Po zakończeniu zawodów powyższe sprawy nie będą brane pod uwagę.
    4. Prawo interpretacji niniejszego Regulaminu przysługuje wyłącznie Zarządowi Ogniska TKKF "Chemik"

Nadchodzące Wydarzenia

Ostatnie wyniki

Rzuty lotkami
KOBIETY:
1 miejsce - KRZEŚNIAK DARIA
2 miejsce - WRĄBEL ZOFIA
3 miejsce - ŚWITALSKA IZABELLA I WYSOCKA MONIKA
MĘŻCZYŹNI:
1 miejsce - PIĘTA MACIEJ
2 miejsce - MICHALIK MARIUSZ I SIKORA RADOSŁAW
DRUŻYNOWO:
1 miejsce - AMONIAK
2 miejsce - ADMINISTRACJA
3 miejsce - SALETRA

Sposorzy

 

Historyczna Strona