Turniej Piłki Nożnej - regulamin

Turniej zostanie rozegrany w ramach XXXVI Spartakiady Pracowników Grupy Azoty Zakładów Azotowych "Puławy" SA.

  1. Organizator - Ognisko TKKF "Chemik"
  2. Zgłoszenia - Zgłoszenia na piśmie z podanym imiennym składem należy składać w Ognisku TKKF "Chemik" tel. 565-37-83 do dnia 28.03.2014 r.
  3. Czas i miejsce - Terminarz gier przedstawiony zostanie po spotkaniu kapitanów drużyn, które odbędzie się w Ognisku TKKF "Chemik" w dniu 31 03 14 r. o godz. 13:50.(losowanie). Mecze odbywać się będą na boisku „Orlik” przy I LO im. ks. A.J. Czartoryskiego w Puławach (przewidywany termin rozgrywek: od 8 kwietnia oraz w maju – szczegółowe terminy po losowaniu)
  4. Uczestnictwo - W turnieju mają prawo startu zespoły reprezentujące jednostki organizacyjne Z.A. ”Puławy” S.A. oraz pracownicy Spółek ZAP wyodrębnionych z Zakładów (wyłącznie pracownicy i emeryci). Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 Regulaminu Spartakiady na rok 2014 ,ustala się wpisowe do konkurencji piłka nożna dla Spółek w wysokości 120 zł od drużyny. Listy zgłoszeń drużyn oraz wpłaty od Spółek (gotówką lub przelewem na konto Ogniska) przyjmowane będą w biurze Ogniska (tel.565 37-83)
    Nr konta 48874100040060004020000010
  5. Sposób przeprowadzenia - W zależności od ilości zgłoszonych drużyn ustalony zostanie system rozgrywania turnieju. Mecze rozgrywane będą w/g przepisów PZPN (dostosowane do potrzeb Spartakiady) Czas trwania meczu: 2 x 20 minut plus 5 minut przerwy. W trakcie spotkania zmiany będą dokonywane w systemem hokejowym(tak jak w rozgrywkach halowych). Grać będziemy bez „spalonych”. Zawodnik może być ukarany karą 2 min.oraz żółtą i czerwoną kartką . Ukarany kartką czerwoną opuszcza plac gry (dotyczy danego meczu) a w jego miejsce może wejść zawodnik rezerwowy po upływie 2 min. Ilość grających zawodników to 5 plus bramkarz(dopuszcza się do gry drużynę z minimum pięcioma zawodnikami). Obowiązuje obuwie: korkotrampki lub trampki.
  6. Punktacja - O kolejności zajętych miejsc przez drużynę decyduje: a) ilość zdobytych pkt (zwycięstwo 3 pkt, remis 1 pkt), b) różnica bramek, c) większa ilość zdobytych bramek, d) wynik meczu bezpośredniego.
    • W przypadku zdobycia jednakowej ilości pkt przez dwie drużyny o miejscu decyduje - wynik meczu bezpośredniego.
    • Jeżeli mecz zakończy się remisem to: a) lepsza różnica bramek, b) większa ilość zdobytych bramek, c) wynik dodatkowych rzutów karnych.
    • Gdy trzy drużyny zdobędą jednakową ilość pkt o miejscu drużyny decyduje: a) lepsza różnica bramek, b) większa ilość zdobytych bramek, c) wynik meczu bezpośredniego (tylko dla 2 drużyn o takiej samej ilości zdobytych i straconych bramek), jeżeli mecz zakończył się remisem, to wynik dodatkowych rzutów karnych.
    • W przypadku zdobycia jednakowej ilości punktów przez trzy drużyny, których mecze zakończyły się takimi samymi wynikami o miejscu decyduje: a)dodatkowa tabela rzutów karnych między tymi zespołami, b) losowanie.
    • W meczach eliminacyjnych (grupowych) drużyna musi rozegrać co najmniej jeden, żeby była zakwalifikowana do finałów ("A", "B", "C").
    • W meczach finałowych (Finały: "A", "B", "C") drużyna musi rozegrać co najmniej jeden mecz. Jeżeli nie stawi się na żaden mecz finałowy, zostanie sklasyfikowana na ostatnich miejscach w turnieju.
  7. Sędziowanie - Sędziów do sędziowania Turnieju wyznacza organizator.
  8. Nagrody - Za zajęcie miejsc od I do III - drużyny otrzymają puchary oraz dyplomy.
  9. Postanowienia końcowe - Ewentualne odwołania powinny spływać do organizatora w terminie do dni od daty komunikatu końcowego turnieju. Po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione w trakcie meczy w szatniach i na obiekcie.

Interpretacja niniejszego Regulaminu przysługuje wyłącznie organizatorowi.

 

Wyniki z poprzednich lat

 

Nadchodzące Wydarzenia

Ostatnie wyniki

Rzuty lotkami
KOBIETY:
1 miejsce - KRZEŚNIAK DARIA
2 miejsce - WRĄBEL ZOFIA
3 miejsce - ŚWITALSKA IZABELLA I WYSOCKA MONIKA
MĘŻCZYŹNI:
1 miejsce - PIĘTA MACIEJ
2 miejsce - MICHALIK MARIUSZ I SIKORA RADOSŁAW
DRUŻYNOWO:
1 miejsce - AMONIAK
2 miejsce - ADMINISTRACJA
3 miejsce - SALETRA

Sposorzy

 

Historyczna Strona